• Mac
  • iPhone
  • iPad
  • iPod
  • Apple TV
  • iRobot
  • Sonos
  • Sleeves & Tassen
  • Netwerk
  • Opslag & Geheugen
  • Philips Hue
  • Software
  • Tekentablets
  • Printers & Scanners
  • Speakers & Headphones
  • Kabels
  • Cadeautips
  • Withings
  • Gadgets
  • Aanbiedingen


Serviceovereenkomsten

De vraag naar adequate service en ondersteuning groeit gestaag. Omdat wij onze vaste klanten goed willen blijven helpen, bieden wij u een vorm van service aan op basis van een serviceovereenkomst. De overeenkomst is gericht op directe ondersteuning met aanvullende supportmogelijkheden. Met een serviceovereenkomst verzekert u zich van snelle en flexibele ondersteuning, voorrang en korting bij reparaties en een gedegen dossieropbouw. Het resultaat is dat u niet meer afhankelijk bent van één systeembeheerder, wat leidt tot meer bedrijfszekerheid.

Waarom een serviceovereenkomst?

Voor bedrijven waarbij het functioneren van servers of werkstations van groot belang is voor de dagelijkse werkzaamheden is een serviceovereenkomst een goede oplossing. Met een serviceovereenkomst ben je verzekerd van adequate service en meer bedrijfszekerheid.


Server monitoring

Door proactieve monitoring van uw server kunnen problemen vroegtijdig worden gesignaleerd en, indien mogelijk, op afstand worden opgelost. Loopt de back-up nog netjes elke dag, is de serveropslag nog toereikend en is de software nog up-to-date?


Remote ondersteuning

Bij problemen met een server of werkstation kunt u te allen tijde contact opnemen met onze supportmedewerkers die u telefonisch of via Remote Support kunnen ondersteunen. Als contractklant krijgen uw vragen of problemen voorrang boven reguliere servicevragen.  Meer info


Dossieropbouw

Er wordt een dossier opgebouwd met daarin een overzicht van alle aanwezige servers, netwerk- en randapparatuur, werkstations en softwarelicenties evenals een historisch overzicht van alle eerdere supportaanvragen.


Vaste contactpersoon

U krijgt een vaste systeembeheerder en verkoopmedewerker aangewezen die op de hoogte zijn van uw situatie. Dankzij het opgebouwde dossier kunnen ook andere servicemedewerkers u snel van dienst zijn mochten uw vaste contactpersonen onverhoopt niet beschikbaar zijn.

Tarieven Serviceovereenkomsten

Afhankelijk van de situatie en de wensen of behoeften in uw bedrijf bieden wij drie serviceovereenkomsten aan: het Server Service Pakket, het Storage Service Pakket en het Gebruikers Service Pakket. Deze drie serviceovereenkomsten kunnen zowel individueel als gecombineerd afgesloten worden.

Server Service Pakket

  • Vaste systeembeheerder
  • Uitgebreid dossier en historie
  • Proactieve servermonitoring
  • Tijdelijke vervangende apparatuur
  • 60 minuten remote support per maand
  • Korting en voorrang bij reparatie

€ 100,-

per server, per maand

RAID & NAS Service Pakket

  • Reserve RAID-schijven beschikbaar
  • 15 minuten remote support per maand
  • Voorrang bij reparatie

€ 25,-

per RAID/NAS systeem, per maand

Gebruikers Service Pakket

  • Vaste systeembeheerder
  • Uitgebreid dossier en historie
  • 15 minuten remote support per maand
  • Korting en voorrang bij reparatie

€ 25,-

per gebruiker, per maand


*Alle prijzen zijn exclusief BTW en onder voorbehoud. Alle serviceovereenkomsten worden voor een minimale contractperiode van 1 jaar aangegaan en per kalenderjaar vooruit gefactureerd. Na het eerste jaar zijn de serviceovereenkomsten maandelijks opzegbaar.

De voordelen op een rijtje

  • Vast systeembeheerder en verkoopmedewerker
  • Actieve monitoring van servers
  • Tijdelijke vervangende apparatuur, indien een reparatie lang duurt
  • Dossieropbouw met uw instellingen, account- en licentie informatie evenals openstaande en afgeronde vragen
  • Vaste hoeveelheid remote ondersteuning, meeruren op basis van nacalculatie
  • Voorrang bij servicevragen, problemen en reparaties
  • Korting op arbeidsloon en Apple-onderdelen bij reparaties
  • Korte responstijden

Meer weten over de mogelijkheden?

Heeft u interesse in een serviceovereenkomst of heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op: één van onze medewerkers neemt dan de verschillende mogelijkheden met u door.

Telefoon: 070 3 648 648


E-mail: service@ljs.nl